torsdag 4 februari 2016

God jul nu? Utvikbart trifold (tutorial)

Den här julen gjorde jag inga julkort. Jag köpte... Lite av en skam för en pysslare, men nu blev det så. Men nu plötsligt gjorde jag ett julkort, och det kanske är bra att göra dem utspritt över året? Att lägga upp ett litet lager, lagom att få iväg med posten i mitten av december.


Jag fick en julklapp med ett vackert band. Det återanvändes nu.
Stygnen är målade med en vit tuschpenna.

Baksidan pyntas som vanligt med min stämpel. Ramen är målad med
Distress Ink Fired Brick, och banderollen med
Distress Ink Pumice Stone och Antique Linen.

Förrförra året stämplade jag upp och målade en himla massa små Jul-Tilda, och det fick jag användning av nu.


Mallens mått är i '', vilket betyder tum.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar