söndag 19 oktober 2014

Första julkortet

Under en lång tid har jag helt och hållet saknat inspiration. Jag har försökt, men utan att riktigt hittat glädjen i pysslandet. Istället har jag jobbat i trädgården, skrivit, haft semester och dessutom börjat jobba igen efter mammaledigheten. Tiden är nu en bristvara, som oftast ägnas åt att bara umgås med mina nära och kära. Men några kort har det blivit under dessa fyra månader. Men jag har inte orkat leta nya vikningar, eller göra några avancerade kort. Jag har hållit dem enkla, för att de ska bli klara fort. Som sagt, har inte haft ork. Men jag har bland annat gjort jag detta första julkort för någon vecka sedan.

God Jul stämpeln köpte jag för 15 år sedan på Panduro. En stämpel som sitter på träkloss, och därför ofta glöms bort, då den ligger dessa ligger i en egen låda. Den är embossad med genomskinligt pulver. Stjärnorna har fått fått lite glitter. Har en enkel vikning på detta första julkort.



Baksidan

Insidan har massa snöflingor stämplade med Distress Ink Tumbled Glass.
Paketet är en stämpel från Magnolia, vars band är målad med Distress Ink Fired Brick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar