söndag 26 januari 2014

Svårigheten att använda upp restpapper

Det finns nog fler papperspysslare där ute som känner av samma dilemma som jag, det blir en himla massa restpapper. Små små papperssnuttar av fina papper, som man nästan nitiskt sparar på. Det går ju inte bara att slänga! Men vad gör man av alla dessa papparslappar?

På ett av alla forum som finns därute, var det någon som strax innan jul frågade vad andra gör av sina restpapper. Pappersgirlanger och att altra tändsticksaskar verkade mest populärt. Men det finns ju en gräns för hur många tändsticksaskar man behöver i ett hem... Och så mycket papper till varje ask går det ju i ärlighetens namn inte åt. Så hur bär man sig åt för att bli av med detta "bra-och-ha-förråd"?

Jag försökte mig på att göra ett kort med alla småpapper. Det blev inte mitt favoritkort måste jag medge, blev lite för rörigt för min smak. Jag vill ha det renare på något sätt. Men jag är ändå nöjd med mig själv. Jag har ju gjort slut på lite restpapper.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar