måndag 16 december 2013

Julkort som redan har skickats

Jag hade för någon vecka sedan riktig tät produktion av julkort. Här är ett av dem som nog redan är framme hos sin mottagare.

Ett vanligt vitt kort som jag har embossat med clear embossingpulver. Sedan har jag använt flera olika Distress Inks för
att göra kortet blått, något som gjort att snöflingorna förblivit vita. Mysigt och praktiskt att göra sitt eget mönsterpapper.


En härlig jultextstämpel som jag fick låna av Sandra på pysselträffen i november. TACK!


Tilda som är målad med Distress Ink. Spännet har gjorts av Liquid Pearl Opal White.


Insidan av kortet hölls också enkelt. En julkuledie i form av julstjärna, stjärnstämplar som jag fyllt i med Distress Ink.


Julstjärnan fick bli glittrig.


God Jul stämpel samt några kutz. Biljetten är jag mycket förtjust i. Köpte den
begagnat i ett papperspaket, så jag vet inte var den kommer ifrån. Lite synd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar